Meest gestelde vragen Nubox

Assortiment & voorraad

Nubox zorgt ervoor dat alle producten op bestelbaar zijn. Mocht het door u bestelde product onverwachts niet meer op voorraad zijn dan zult u hier uiteraard over geïnformeerd worden.Bij onze producten vindt u een korte omschrijving.  Uiteraard kunt u ook contact opnemen met de klantenservice voor vragen m.b.t. een product.

Productinformatie
  • Bij onze producten vindt u een korte omschrijving. Uiteraard kunt u ook contact opnemen met de klantenservice voor vragen m.b.t. een product
Speciale wensen
  • Op zoek naar een speciaal product of iets extra’s toevoegen aan uw bestelling? Nubox helpt u graag bij het realiseren van uw wensen. Neem hiervoor contact met ons op.
Regelmatig bestellen
  • Bij ons zit u niet vast aan een abonnement. Wilt u met regelmaat een box bestellen? Dat kan! Hiervoor gelden uiteraard speciale prijzen. U kunt hiervoor het contactformulier invullen en wij nemen spoedig contact met u op
Bestellen & betalen
  • Nubox hanteert geen minimum bestedingsbedrag. Bij bestellingen vanaf €25 rekenen wij geen bezorgkosten
Losse producten

Het is mogelijk om losse producten toe te voegen aan een bestelling. U kunt uitereaard ook helemaal zelf een pakketje samenstellen

Extra
  • Maak bij uw bestelling het geschenk persoonlijk door een kaart toe te voegen. U kunt kiezen uit 3 patronen. De tekst vult u in als bestelnotitie. Liever geschreven? Geen probleem, u typt de tekst en wij schrijven het netjes op uw gekozen kaartje.
Een bestelling plaatsen

Bestellen is makkelijk, snel en eenvoudig. Binnen enkele stappen is uw bestelling zo geplaatst.
>Kies uw box. Hieraan kunt u eventueel extra opties toevoegen.
>Kies de gewenste bezorgdatum van uw bestelling.
>Kies een betaalmethode. Na de betaling is uw bestelling voltooid.Dagelijks gratis bezorging in groot Paramaribo.
U kunt dus veilig en eenvoudig uw bestelling laten bezorgen wanneer het u uitkomt en U kunt de bezorgdatum zelf bepalen.

Betalen
Verzending & bezorging
  • levertijd. Alle producten van Nubox kunnen snel bezorgd worden. Bestellingen die voor 20.00 uur geplaatst zijn, kunnen dezelfde dag nog geleverd worden in Suriname. Grote aantallen of bestellingen met speciale wensen worden in overleg binnen een bepaalde periode of op een voorkeursdatum afgeleverd. Voor feestdagen en districten gelden afwijkende levertijden.
Bezorgstatus
  • Uw bestelling zal op de door u gekozen bezorgdatum, welke in de email staat vermeld, worden afgeleverd. De ontvanger krijgt op de datum van bezorging telefonisch bericht
Ontvanger niet thuis.
  • Wij leggen altijd eerst telefonisch contact met de ontvanger van het pakket in Suriname. Zo kunnen we afspreken welk dagdeel en rond welk tijdstip de bestelling zal worden bezorgd.
Moet ik per se vanuit Nederland bestellen?.
  • U kunt overal waar u zich bevindt een bestelling plaatsen, wanneer het u uitkomt. Niet alleen voor een kennis of iemand die u dierbaar is, maar uiteraard ook voor uzelf. Voor het betaalgemak bieden we meerdere betaalopties aan.
Service & Contact
  • Wij ondersteunen u voor, tijdens en na uw bestelling. Klik hier voor het contactformulier
Klachten, vragen of suggesties
  • Wij vinden tevreden klanten het belangrijkst. Heeft u suggesties hoe wij u beter van dienst kan zijn? Die stellen we erg op prijs.
    Daarom kunt altijd bij ons terecht voor vragen,  kritische noten of suggesties.
    Laat het ons weten via onze klantenservice. Gebruik hiervoor het contactformulier of stuur een WhatsApp bericht naar 0637194041.
    Mailen mag ook naar klantenservice@nubox.nl en u krijgt zo snel mogelijk antwoord van ons!